- Про коледж
- Структурні підрозділи
- Спеціальності
- Заочна форма навчання
- Методична робота
- Циклові комісії
- Практичне навчання
- Виховна робота
- Доступ до публічної інформації
- Атестація
- Карта сайту
Сьогодні | 45 | |
Вчора | 94 | |
На цьому тижні | 398 | |
На минулому тижні | 856 | |
У цьому місяці | 2502 | |
У минулому місяці | 6683 | |
Усі дні | 725093 |
Дистанційне навчаня - його здобутки і реалії
Усі здобувачі освіти, і наш коледж не виключення , у зв'язку з карантином перейшли на дистанційну форму навчання. Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – адміністрації, викладачів, студентів та їх батьків. Відразу постала проблема, як зберегти баланс теорії і практики, при цьому зацікавити студентів, стимулювати для роботи вдома. Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.
Дистанцiйне навчання — це сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання інформаційно-комунікаційних технологій від тих, хто навчає, до тих, хто навчається. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології. Так, під час дистанційного навчання викладачі нашого коледжу організовують свою роботу за допомогою веб-сервісу Google Сlassroom, де даються матеріали та завдання, заохочувати студентів до спільної роботи та підтримувати з ними зв'язок. Дана платформа дає можливість створювати проміжні та підсумкові тести, щоб студенти могли продемонструвати свій рівень знань, а викладачі – заощадити час на оцінювання; є можливість ознайомлювати з презентаціями, відео-уроками, писати коментарі, зауваження, відправляти студенту перевірену роботу з коментарями та багато іншого. Цікавим, корисним та зручним є робота з різноманітними сервісами. Звичайно, деякі викладачі використовують групові чати-дзвінки-конференції в месенджерах типу Viber, Telegram та інших. Але більшість з педагогічних працівників оцінили зручне користування інструментами, які максимально пристосовані до навчання. Одним з них є Zoom - це сервіс для організації онлайн-конференції та відеозв'язку. За допомогою цієї програми організовуються веб-семінари зі спеціальних дисциплін для студентів старших курсів спеціальності «Облік і оподаткування», захист курсових робіт і переддипломної практики. У проведенні своїх занять викладачі циклової комісії спеціальних дисциплін спеціальності «Облік і оподаткування» використовують ще одну зручну для проведення занять платформу Google Meet. Це зручний інструмент для проведення он-лайн зустрічей не чим не поступається Zoom, а в чомусь і кращий. Не треба завантажувати програму на комп’ютер (все у хмарі), не треба заводити окремий обліковий запис (потрібна лише пошта на Gmail), існує синхронізація с Гугл Календарем. Проведення таких лекційних та практичних занять з демонстрацією презентації, її озвученням, відкритою дошкою, де викладач або слухач може навести приклад, ще більше зацікавлює слухачів до вивчення спеціальних дисциплін.
Постійний зв'язок кураторів академічних груп з батьками є не менш важливим під час карантину та дистанційного навчання був організований та налагоджений за допомогою різноманітних месенджерів.
Дистанційне навчання у Красноградському аграрно-технічному коледжі імені Ф. Я. Тимошенка працює у повному обсязі : налагоджена взаємодія викладача та студента, своєчасний зворотній зв'язок, застосування різних способів навчання, програми моніторингу та оцінки здобутих знань студентів, постійний зв'язок батьків з кураторами. Але залишаються деякі моменти які слід ще налаштувати: відсутність якісного інтернет зв'язку у студентів з далеких маленьких населених пунктів, неповне забезпечення суб'єктів освітнього процесу необхідними гаджетами для його ефективного здійснення, відсутність належного попереднього досвіду роботи в умовах дистанційного навчання. Окреслено пріоритетні напрями удосконалення й розвитку дистанційного навчання. Висловлено застереження щодо абсолютизації можливостей дистанційного навчання і перспективи утвердження його як одного з панівних видів навчання в освітньому просторі країни.
Викладач бухгалтерських дисциплін ,куратор групи ОП-11, голова циклової комісії спеціальних дисциплін спецільності «Облік і оподаткування» Тетеря І. О.
< Попередня | Наступна > |
---|